Izkustveno učenje

Ključne besede: Slepi in slabovidni, čutila, izkušnja, učenje

Na OŠ Fram smo v okviru učenja o čutilih (oko – vid),  pripravili delavnico, s pomočjo katere so učenci razvijali zavest o pomembnosti vida in se seznanili kako slepe osebe doživljajo svet okoli sebe. V prvem delu so učenci preizkusili kako se gibati po prostoru v kolikor ne vidimo.  To smo dosegli tako, da smo učencem zavezali oči.

slika 1: Gibanje učenca po prostoru

Z učenci smo prišli do sklepa, da je gibanje kadar ne vidimo veliko težje, a je bilo v našem primeru gibanje relativno enostavno, saj smo predhodno poznali oziroma videli prostor. V drugem delu smo učencem predstavili pripomočke, ki so namenjeni slepim in slabovidnim osebam. Spoznavali so posamezne elemente, števila in družabne igre. Vsekakor je bila izkušnja za učence izredno zanimiva in poučna ne le iz vidika pomembnosti čutil, temveč tudi iz vidika socialne vključenosti drugačnih v naše okolje.

Slike 2: Tipna knjiga (liki)

Slika 3: Tipna ura                        

Slika 5: Tipna igra Človek ne jezi se

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja