Izobraževanje na daljavo: Povem ti, kako mi gre. Mi poveš še ti?

V novem nadpredmetnem videovodiču poudarjamo, katere povratne informacije veljajo za kakovostne in katere imajo največji učinek na izboljšanje učenja in znanja učencev.

V posnetku je opredeljena kakovostna povratna informacija, ki spodbuja učence k razmišljanju. Poudarjen je njen pomen in izhajanje iz kriterijev znanja. Predstavljene so vrste povratnih informacij ter vloga učitelja pri podajanju in pridobivanju povratnih informacij.

4 thoughts on “Izobraževanje na daljavo: Povem ti, kako mi gre. Mi poveš še ti?

  1. Ana
    16. 4. 2020 at 09:24

    Dijaki v šolo dobijo sprotno povratno informacijo med poukom, ki pa se pri pouku na daljavo pogosto izgubi. Pomemebno je, da se tudi sedaj učencem poda redno povratno informacijo na opravljene naloge.

    1. Amela SamBeg
      16. 4. 2020 at 16:40

      Drži. Hvala za komentar.

  2. Irena
    16. 4. 2020 at 12:33

    Vsi učenci, ki jih poučujem, dobijo povratno informacijo. Vedno jih pohvalim, napišem kakšno spodbudno misel. Pogosto mi odgovorijo z lepimi željami in obenem izrazijo upanje, da se spet srečamo v šoli. Pogrešamo se. Z učenci imam razredne ure s pomočjo aplikacije ZOOM, redno sem v kontaktu s starši.
    Vem, da se starši in učenci srečujejo s problemi, ne le okrog šole na daljavo in v zvezi z virusom, ampak tudi s povsem drugimi, ki so sedaj v drugem planu.
    Pomemben je pristen odnos med vsemi deležniki izobraževanja, optimizem, spodbude, tople besede … Znanje bomo nadoknadili, morebitne druge izgube ne. Sedaj je pomembna šola za življenje, za vrednote, za prihodnost – polno presenečenj; upamo, tistih drobnih, lepih, ki polepšajo dan. Bomo zmogli, zmogli bomo na poti znanja, pa četudi ne z vsemi standardi. Sedaj šteje še kaj drugega!

    1. Amela SamBeg
      16. 4. 2020 at 16:42

      Se popolnoma strinjam. Hvala za spodbudne misli. <3

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja