Obisk kmetije in pouk TJA

Z učenci 2. razreda smo obiskali kmetijo, tam izvedeli veliko zanimivega o pridelavi mleka ter raziskali, kako se iz mleka pridobi različne mlečne izdelke. Najprej smo si ogledali hlev. Ga. Ksenija nas je nato odpeljala v hišo,
kjer imajo namenski prostor za pripravo mlečnih izdelkov. Predstavila in demonstrirala je postopek, s katerim mleko loči na posneto mleko in maščobo.

Po obisku kmetije smo nekaj ur TJA namenili spoznavanju kmetije: ob slikah ter z didaktičnima igrama ‘vroče – mrzlo’ in ‘Off you go!’.
Učenci so kasneje še razvrščali slike (po lastnosti mlečni izdelki / izdelki, ki niso narejeni iz mleka), v skupinah so imeli
trgovino z mlečnimi izdelki ter sooblikovali so in se igrali namizno igro ‘Snakes and ladders’. Pri tej igri smo vključili tudi čestitko
(‘Congratulations!’), ko so na koncu igralci čestitali zmagovalcu igre.

ocena storitve

ocena je pripravljena v skladu z opisom za ocenjevanje aplikacij

relevantnost
prilagajanje
povratna informacija
miselni procesi
uporabnost
vključenost učencev
deljenje
uspešnost učencev
nivo uporabe po SAMR modelu

Povzetek

Z učenci 2. razreda smo obiskali kmetijo. Nato smo kmetijo obravnavali pri pouku TJA.

0

One thought on “Obisk kmetije in pouk TJA

  1. Špela
    23. 10. 2020 at 18:28

    Meni se zdi super, da so imeli učenci s kmetijo konkretno izkušnjo, konkretno spoznali eno izmed dejavnosti, ki na kmetiji lahko potekajo(izdelovanje sira).
    Pohvalilia bi tudi vključitev te teme oziroma izkušnje v pouk angleščine. Verjamem, da se učencem tako vtisnejo besede hitreje v spomin, saj so bili s to temo dejansko v stiku.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja