Obpanonske pokrajine

Slika 1: Goričko, najsevernejši del Obpanonskih pokrajin Slovenije.
Avtor: B. Stojilković, 2014.

Izobraževanje na daljavo pri pouku geografije lahko obsega vse etape učnega procesa ali tipe učnih ur. V obravnavanem primeru predstavljamo možnost obravnave sklopa Obpanonskih pokrajin v 9. razredu OŠ. Priprava vključuje stopnje preverjanja predznanja, usvajanja in ponavljanja.

OPIS SKLOPA
Obpanonske pokrajine, ki so tema tega spletnega zapisa, obravnavajo učitelji v devetem razredu osnovne šole. Sklop je pripravljen za poučevanje na daljavo in na način, da si zaporedno sledijo naslednje učne enote:

  • PREGLED IN DELITEV (1. ura),
  • FIZIČNOGEOGRAFSKE ZNAČILNOSTI (1. ura),
  • DRUŽBENOGEOGRAFSKE ZNAČILNOSTI (1. ura)
  • ŠTUDIJA PRIMERA PREHODNE REGIJE (1. ura)

S predlagano obravnavo vsebin na opisan način in ob izvedbi aktivnosti lahko učitelj uresniči v Učnem načrtu zapisane splošne in operativne cilje, za kar so predvidene tudi podrobne dejavnosti za učenca in navedeni dokazi, s katerimi bo učenec dokazoval svoje delo. V gradivu so predlagana tudi učila in učni pripomočki, ki jih potrebuje učenec, ter spletna orodja, ki jih lahko vključi učitelj.
Na povezavah pa je tudi več informacij o predvideni korelaciji z drugimi predmeti, taksonomiji učnih ciljev, ki jim bo sledil učenec, in uporabljenih virih.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja