
Namen:
Gre za primer izobraževanja na daljavo pri nemščini v osnovni šoli na temo Predstavimo sebe in druge. Tema se obravnava okvirno 10 ur oz. 5 tednov na daljavo. Pri učenju bo učenec nadgradil besedišče na obravnavano tematiko ter razvijal slušno, govorno, bralno in pisno zmožnost.
Opis sklopa:
Predstavitev sebe in drugih je priporočena učna vsebina po Učnem načrtu za drugi tuji jezik v 4. do 9. razredu, neobvezni izbirni predmet (2013).
Pri učenju te teme učenec v 6. razredu (nadaljevalno učenje, 3. leto učenja):
nadgradi besedišče na temo Jaz in moj svet,
zna poiskati ključne podatke iz spletnega besedila in jih ustrezno uporabiti v konkretni situaciji,
spozna pravila vljudnega pogovora (nagovoriti intervjuvanca / uporabiti vljudnostne izraze, se posloviti),
tvori povedi in postavlja kvalitetna W-vprašanja v okviru dane teme,
izraža lastne izkušnje, mnenje, strinjanje in čustva,
zna doživeto odigrati svojo vlogo v intervjuju z izbrano osebo.
Opis učnega sklopa je prenosljiv tudi na učenje v kombiniranih oz. heterogenih skupinah z ustreznimi prilagoditvami glede doseganja ciljev in standardov znanja, opredeljenih v učnem načrtu.
Celotno gradivo je dostopno na povezavi.
Gradivo so pripravili v predmetni skupini za nemščino na ZRSŠ.
Dobro zasnovan sklop, ustrezni cilji in naloge
Zelo dobro zamišljen način dela – se da super izpeljati.
Odlična povezanost vseh elementov, ki jih vsebujejo navodila. Všeč mi je, ker učitelju ponuja veliko povratnih informacij.
Zelo natančno opredeljeni cilji, nazorno opisane vsebine, uporabno v praksi.
Zanimivo, bogato, nadgradnja po razredih, povezanost z ang, tudi s slo. sama delam podobno, sploh v kombinirani skupini 2. in 3. leto učenja nem.