Prvošolci smo cel mesec brali

S tednom otroka se je zaključil drugi Nacionalni mesec skupnega branja. Prvošolci smo cel mesec veliko brali oz. bolj poslušali pravljice, ker brati še ne znamo. Doma so nam brali starši, v šoli pa smo bogatili bralna drevesa. Za vsako prebrano pravljico, smo naredili list in nanj napisali naslov prebrane pravljice. Na drevesa pa nismo pritrdili samo liste z naslovi pravljic, ki so nam jih prebrali starši, ampak tudi naslove pravljic, ki smo jih prebrali v šoli.

V tem času smo tudi sodelovali v natečaju Pravljični svetovi Svetlane Makarovič in Jelke Reichman, zato smo iz razrednega knjižnega kotička prebrali kar nekaj knjig omenjene pisateljice. Izkoristili smo tudi sončne žarke in svež zrak, saj smo imeli tudi branje pravljice po krošnjami.

V septembru smo obiskali šolsko knjižnico, kjer nam je tudi gospa knjižničarka Darja prebrala pravljico.

V razred pa nam je prišlo prebrati pravljico tudi nekaj učencev iz 4. in 5. razreda. Prvošolci smo bili navdušeni nad njihovim branjem, saj smo videli, kako bomo znali sami brati, ko bomo v 4. oz. 5. razredu. Tudi mi si želimo postati tako dobri bralci.

Ob koncu Nacionalnega meseca skupnega branja smo prvošolci presenetili vse razrede na Adamičevi in jim podarili bralna kazala, ki smo jih izdelali čisto sami.

Tudi vi berite in se ob tem sprostite in zabavajte.

Ocena

Ocena je pripravljena v skladu z opisom za ocenjevanje aplikacije

Relevantnost 
Prilagajanje 
Povratna informacija 
Miselni procesi 
Uporabnost 
Vključenost učencev 
Deljenje 
Uspešnost učencev 
Nivo uporabe po SAMR modelu

Povzetek

V času Nacionalnega meseca skupnega branja smo prvošolci zelo veliko brali, tako v šoli kot tudi doma. Prebrane knjige smo beležili z jesenskimi listi, na katere smo napisali naslove prebranih knjig.

5

One thought on “Prvošolci smo cel mesec brali

  1. Marija Lampret
    17. 10. 2020 at 11:01

    Zelo pohvalno, da se spodbuja branje, in sicer na drugačne, zanimive načine (tudi izven učilnice), saj je tako otrokom bolj zanimivo in jih še toliko bolj spodbudi k usvajanju branja.
    Članek je dobro napisan, je dovolj sporočilen, obogaten s fotografijami. Poda pa tudi ideje drugim, kako se da še drugače usvajati tako temeljno vrlino, kot je branje.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja