Valj na daljavo


Opisan je primer obravnave vsebine valj pri matematiki v osnovni šoli za izobraževanje na daljavo s pomočjo i-učbenika. Pri učenju bo učenec spoznal osnovne pojme o valju, formuli za površini in prostornino valja ter pridobil znanje za reševanje različnih problemov.

Opis sklopa:

Predstavljamo vam idejo, kako lahko obravnavate novo učno vsebino na daljavo s pomočjo i-učbenika ob upoštevanju ustreznega predznanja učencev. 

Vsebino valj obravnavamo v 9. razredu. V okviru te vsebine bodo učenci

  • znali opisati geometrijsko telo valj, 
  • narisali mrežo valja in izdelali model valja,
  • razmislili, kako lahko izračunamo površino in prostornino valja in spoznali formuli za površino in prostornino valja,
  • s formulami izračunali površino in prostornino valja,
  • reševali problemske naloge o valju.

V nadaljevanju predstavljene dejavnosti prilagodite svojim učencem. Dejavnosti si sledijo zaporedno. Lahko izberete le nekatere od predstavljenih dejavnosti, a jih v tem primeru povežete s tistimi gradivi, ki jih učenci že poznajo. Presodite katere zadolžitve učencem podate in na kakšen način to storite. Pri načrtovanju dejavnosti za učence razmislite tudi o količini časa, ki ga bodo učenci potrebovali za učenje. Glede na povratne informacije vaših učencev presodite, kdaj boste učenje nove vsebine podprli s posneto razlago in kdaj boste vzpostavil kontakt z učenci preko videokonferenčnega sistema. Pri tem upoštevajte razmere vaših učencev in ne pozabite na diferenciacijo.  

Dejavnosti so zastavljene tako, da ima učitelj stalen vpogled v delo in napredek posameznega učenca. Dokazila o učenju učenci oddajajo v spletno okolje, ki nam omogoča oddajo in pregled gradiv. Učitelj je na voljo učencem preko komunikacijskega kanala, za katerega se dogovorijo. 

V gradivu je navedenih kar nekaj napotkov učencem za učenje. Vključite jih tam, kjer presodite, da so potrebni oziroma takrat, ko učenci še niso navajeni dela na predstavljen način. Sproti spremljajte in preverjajte razumevanje in usvajanje učnih vsebin vaših učencev.

Učencem lahko z barvami nakažete težavnost nalog. Le za občutek smo v nekaterih primerih z vijolično podlago označili težje naloge in z oranžno neobvezne oziroma izbirne naloge (skozi njih predstavljamo le ideje).  Za učence z učnimi težavami smo oporo, ki jo uporabljajo pri učenju, označili z modro podlago.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja