Vključevanje udeležencev in komuniciranje – webinar #1

Vključevanje udeležencev v spletne učilnice je odslej veliko lažje, komuniciranje z njimi pa raznoliko in zanimivo. Temo smo obdelali na prvem webinarju v okviru serije Zgodbe izza šolskih katedrov.

Na nekaj vprašanj, ki so se pojavila med webinarjem, odgovarjamo spodaj.

Je bolje uporabljati sporočila ali forume?

Vprašanje ni enostavno. Učenci so bolj vajeni sporočil, torej bi lahko bil odgovor – sporočila. Težava sporočil je, da je težje vstavljati povezave in se posledično navezovati na vsebine v spletni učilnici in v spletu. Zato priporočam uporabo forumov za dajanje navodil in sporočil za pojasnila.

Kako ustvarimo kohorte?

Kohorte se preslikajo iz sistema MDM. Razredi, ki jih ustvarite v tem sistemu se lahko sinhronizirajo v Arnes Učilnice. Razredi v MDM-ju torej postanejo kohorte v sistemu Arnes Učilnice.

Kako poteka sinhronizacija?

Sinhronizacijo sproži skrbnik kategorije spletnih učilnic. Običajno je to računalničar na šoli. Sinhronizacija se sproži preko kontekstnega menija pri urejanju kategorije – MDM osveževanje kohort.

Razredi katerega šolskega leta se sinhronizirajo?

Vedno za najbližje šolsko leto, kar je v avgustu že 2020/2021.

A je nov način sinhronizacije kohort že na voljo?

Nov sistem sinhronizacije bo na voljo z nadgradnjo v tednu po 24. avgustu 2020.

Kje so na voljo navodila za sinhronizacijo?

Navodila bodo na voljo v Arnesovem vodiču za sistem Moodle. Svetujemo tudi ogled strani z več video vodiči.

Detajlna navodila za vzpostavitev skupin v MDM-ju in sinhronizacijo računov in skupin na Arnes Učilnice so sedaj na voljo v uporabniškem priročniku.

8 thoughts on “Vključevanje udeležencev in komuniciranje – webinar #1

  1. Darja Čermelj
    29. 8. 2020 at 12:10

    Prosim za povezavo, ki je omenjena na posnetku, za moddle na prenosniku na dotik, ki je podobna telefonski aplikaciji.

    1. Janko Harej
      30. 8. 2020 at 23:33

      Gre za Moodle Desktop, dobite pa aplikacijo v windows trgovini oziroma na https://download.moodle.org/desktop/

  2. Majda
    3. 9. 2020 at 11:26

    Kdo pripravi KOHORTE skupine?

    1. Janko Harej
      4. 9. 2020 at 09:17

      Pripravi jih skrbnik MDM-ja za vašo organizacijo/šolo.

  3. Majda Pregl
    3. 9. 2020 at 18:18

    Kaksna je razlika med vidnimi skupinami in ločenimi skupinami pri prijavah v spletne učilnice Arnes?
    Hvala. .

    1. Janko Harej
      4. 9. 2020 at 09:15

      Pozdravljeni – razlika je v tem, da pri vidnih skupinah člani ene skupine vidijo vsebine druge skupine. Če npr. forum nastavimo na vidne skupine bodo člani ene skupine videli razprave druge skupine. Če isti forum preklopimo na ločene skupine, pa člani ene skupine ne bodo videli vsebin druge skupine. Nastavitev lahko uporabite na ravni aktivnosti (torej foruma, baze, slovarja …) ali vsilite za vse aktivnosti na ravni spletne učilnice.

  4. Majda Pregl
    4. 9. 2020 at 10:48

    Hvala za odgovore in hvala za dobro pripravljene webinarje, ki so nam uporabnikom v veliko pomooč. Upam, da se bo do njih dalo dostopati tudi kasneje.
    Zanima me tudi, če bo danes, v petek, 4.9. ob 14:30, prenašan za danes predvideni webinar?

    1. 4. 9. 2020 at 11:39

      Pozdravljeni, webinarji so se včeraj (3.9.) iztekli. Pripravljamo pa nov sklop v drugem delu septembra.

      Na začetku smo sicer imeli v programu še Snemanje namizja na prenosniku, vendar smo kasneje temo odstranili, ker je istočasno CPI objavil serijo videoposnetkov na to temo

      http://www.cpi.si/novica.aspx?id=453

      Vsi posnetki webinarjev so sicer objavljeni na podpora.sio.si.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja